عروسک خانوم

یه عروسک مهربون

عروسک خانوم

یه عروسک مهربون

دوستان گلم

 

سلام خیییییییییلللللللللیییییییییی خوشحالموقتی اومدم دیدم ۴ تا نظر برای مطلبم گذاشتن اینجوری شدمبعد اینجوری شدمبعد اینجوری شدم

دیگه بسه فکر کنم یه بار دیگه بگم اینجوری شدم اونوقت شما اینجوری بشین

فاطمه گلم اقا سعیداقا پدرام وقهرمان جان خیلی ازتون ممنونمدوستتون دارم

الان حتما پیش خودتون میگین این عروسک خانوم چقدر جو قشنگ  و نظر ندیدس  ولی نه  من فقط خوشحالم دوستتون دارم یه عالمه دوستای گلم

فکر کنم دیگه لازم نباشه بساطمو جمع کنم البته منکه میدونستم پر طرفدار میشم اعتماد به نفسو دارین؟کولاک میکنه لامصب

فعلا بای بای دوستای گلم

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد علی دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ http://khorshidhashto,.blogfa.com

سلام وبلاگت را تو سایت بلاگفا بساز بیا سایت من بهت بگم و نظر بده به سایت من

سلام ممنون بابت اینکه نظر دادی چرا توی بلاگفا بسازم؟

آرتمیس سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://artimess.blogsky.com

سلام
خیلی شادی
خوبه
دوست داشتنی و تو دلبرو هستی و البته شیطون و سرشار از حوادث.بهت لینک میدم
هی اگه به وبلاگ من سر نزنی من هم ایکون هفت تیر تو مغز رو میگیرم .

مرسی ارتمیس جان لطف داری البته من خیلی هم شاد نیستم بیشتر دوست دارم شماهارو شاد کنم وای ی ی ی من میترسم حتما میام وبلاگت فقط هفت تیرو بگیر اون طرف

reza یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ق.ظ

Friends are like stars; you don't always see them, but you know they are always there .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد