عروسک خانوم

یه عروسک مهربون

عروسک خانوم

یه عروسک مهربون

عروسک خانوم شرمنده میشود

سلام

حسابی شرمنده  شدم انقدر نظرات زیاد بود نمیدونستم چی کارکنم

اخه بابا من با هزار امید و آرزو پست قبلیو نوشتمتا شماها  منو راهنمایی کنید ولی دریغ  اگه آرتمیس جونم نظرشو نمیگفت من حتما این کارو میکردم شما ها با احساسات من اینجوری کردید  الان من اینطوری نشستم

فعلا بای

نظرات 2 + ارسال نظر
مونا پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ق.ظ http://mona1361.blogfa.com/

عروسک خانوم بازم سلام ببخشید که هی میام مزاحم میشم ولی ناراحتم کردی عزیز دلم اینجور عاشق شدن منظورم یکطرفه است فقط به خودت لطمه میزنه چون طرفت که نمی دونه تو چه عذابی رو تحمل میکنی بهتره به چیزای هدفمند فکر کنی چیزایی که حتی واسه یه روزنه کوچیکم که شده احتمال رسیدن به اون هدف ات وجود داشته باشه منو ببخش اگه نصیحت کردم چون دوستت دارم اینا رو بهت گفتم البته هر طور خودت صلاح می دونی عروسک خانوم گل !
می بوسمت

سلام عزیز دلم مونا جونم شما مراحمی عزیزم ببخشید نارا حتت کردم ولی چیکار کنم قربون محببت خانومی مرسی که لطف میکنی و راهنماییم میکنی دوستت دارم مونا جونم

آرتمیس پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ق.ظ http://artimess.blogsky.com

سلام گل من
اصلا نگران و سرخورده نباش . ویک چیز جالب در موردت کشف کردم و آن این هست که تو در پاسخهایی که به نظرها میدهی بسیار مقتدر هستی و نشان میدهی که عروسک تنها یک خشت از دیوار شخصیتی تو هست . گل من دوستت دارم .بعدش نمیدونم چرا این آیکونهات دیگه باز نمیشن؟

سلام عزیز دل من آرتمیس جونم ممنون از لطفت خانومی نظر لطف شماست دوست مهربونم در مورد ایکونها هم حتما پیگیری میکنم ببینم چرا اینطوری شده خیلی دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد