عروسک خانوم

یه عروسک مهربون

عروسک خانوم

یه عروسک مهربون

نمیدونم چرا حال ندارم آپ کنم

خیلی بیحال و کسل و خستم

برنامه خوابم انقدر جالبه دلتون بسوزه از ۷ صبح تا ۴ عصر  مال خودمه ها کسی برنداره

۱ ماهه قراره به یکی از دوستام زنگ بزنم هنوز نزدم این یعنی پویایی یعنی حرکت یعنی جنبش

خیلی بی انگیزه م خیلی  خیلی بی اراده ام  از دست خودم  شدیدا عصبا نی ام

خیلی پست جالب و هیجان انگیزی بود میدونم  الان شوق زندگی تو رگهاتون جاری شد؟؟؟ این هیجان  به همتون میرسه هل ندید آی ی ی ی  هل نده عزیز من   وای ی ی ی له شدم آخ خفه شدم  پامو له کردی برو اونو ر بابا میگم فشار نده به همه میرسه

خدا رحم کرد حال آپ کردن نداشتم

 دوستتون دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام تنبل خانوم.تابستون معمولا همین جوری .آدم بی حال می شه حس هیچ کاریم نداره.از فرم نوشتنت خیلی خوشم میاد ساده به زبون خودت می نویسی.در ضمن همچنان عکسایی که میذاریو نمیشه دید.از این که بهم سر می زنی ممنون

سلام
ممنونم
نمیدونم چرا اینطوریه آخه من میبینم بقیه هم چیزی نگفتن
خواهش میکنم

شاذه شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
اوووووووف کسالت از همه چی بدتره...

سلام عزیزم
آره خیلییییییییییییی بده

Reza پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.pattiram.blogfa.com

salam
tamame text'haee ke dar morde khodetoon neveshtin vaghan ghashang bood
too rohiyam kheyli asare mosbati dasht
&
‌‌omidvaram haletoon harche zoodtae behtar she
dar zemn ghalebe web ham kheyli ghashannge

سلام
خیلی ممنون اقا رضا
مرسی شما لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد