يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

خبرنگار ناوگان آزادی ناپدیدشد/عکس

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 117914
شبکه تلویزیونی "پرس‌تی‌وی" اعلام کرد که "حسن قانی" خبرنگار این شبکه که در یکی از کشتی‌های ناوگان آزادی غزه مستقر بود، پس از حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیستی ناپدید شده است.
به گزارش  شبکه ایران،‌ شبکه تلویزیونی "پرس‌تی‌وی " روز چهارشنبه گزارش داد که "حسن قانی" خبرنگار این شبکه که برای تهیه گزارش بر روی عرشه یکی از کشتی‌های ناوگان امدادرسانی برای مردم تحت محاصره غزه مستقر بود، در پی یورش دوشنبه نظامیان صهیونیستی به این کاروان ناپدید شده است.

                                                         
"پرس تی وی" در بخش دیگری افزود: آخرین تصاویر از این خبرنگار در حالی که وی سرگرم ارایه گزارش است دیده می‌شود و از زمان حمله نظامیان صهیونیستی به کاروان آزادی غزه هرگونه تماس و ارتباط وی قطع شده است.
پدر خبرنگار این شبکه اعلام کرد که به دفتر نمایندگی انگلیس در غزه مراجعه کرده است ولی آنها پاسخ درست و اطلاعات خوبی در اختیار وی نگذاشته اند.
وی همچنین تصریح کرد: دولت انگلیس که باید در چنین شرایطی اطلاعات لازم را در خصوص سرنوشت فرزندم به ما بدهد اما از انجام این کار سر باز می‌زند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *